Sprzątanie lokalu po zbieraczu
Firma Fresh-Maker realizuje również sprzątanie zaniedbanych mieszkań, w których lokatorzy przez całe lata zbierały swoje "skarby" (różne przedmioty codziennego użytku), a ich nadmiar powoduje to, że zaczyna brakować miejsca do normalnego poruszania się po takim mieszkaniu i codziennego funkcjonowania. Niestety, wielu ludzi wpada przez lata w tzw. pułapkę i instynkt zbieracza. Takie działanie, niesie z sobą zagrożenie rozmnażania się różnego robactwa i insektów.
Dość często, rodzina izoluje się od takich ludzi!... Niestety i to jest prawda!...
Każde takie zlecenie różni się od siebie, sposobem zabrudzenia i magazynowania przez lata wszystkiego co wpadnie pod rękę.
Uzbierane rzeczy po wielu latach przybierają postać śmieci i odpadów, nie rzadko można tam znaleźć urynę w butelkach i kał w torbach foliowych.
To powoduje, że w powietrzu takiego lokalu zaczyna unosić się nieprzyjemny zapach i odór, co zaczyna przeszkadzać innym lokatorom po sąsiedzku.
Zakres naszego działania:
- ustalenie zakresu prac z klientem lub kontrahentem,
- wykonanie kosztorysu zleconych prac,
- ustalenie terminu realizacji zlecenia (rozpoczęcie i zakończenie),
- zabezpieczenie logistyczne,
- podstawienie kontenerów,
- opróżnianie z gabarytów, odpadów i śmieci,
- załadunek na kontener,
- wywóz i utylizacja,
- czynności sprzątające i czyszczące lokalu mieszkalnego,
- dezynfekcja, dezynsekcja i ozonowanie,
- zamknięcie zlecenia
- wystawienie dokumentacji technicznej i faktury,
Przed:
Po:
Współpraca:
Nasza firma przy takich zleceniach współpracuje ze Spółdzielniami i Wspólnotami Mieszkaniowymi oraz z indywidualnymi klientami.
Działamy również w tzw. trybie administracyjnym (nakazowym) itp.
Takie działanie przeważnie następuje po interwencji lokatorów (sąsiadów), którzy reagują na taki stan rzeczy i nieprzyjemny zapach, który unosi się na klatkach schodowych w danej nieruchomości.
Nie zawsze jednak, taka sytuacja jest prosta!
Niektórzy lokatorzy nie chcą współpracować ze społecznością, i nie pozwalają wejść do swojego mieszkania.
Wtedy powiadamia się policję, Sanepid a decyzję podejmuje Sąd w postępowaniu administracyjnym.
Po otrzymaniu wyroku z klauzulą wykonalności, administrator budynku może przystąpić do działania - uprzątnięcia takiego lokalu i przeprowadzenia ogólnej dezynfekcji.
Spółdzielnia lub Wspólnota Mieszkaniowa, z reguły wybiera firmę zewnętrzną, która wykona takie zlecenie.