Zadaszenie balkonu i drzwi
Zadaszenie balkonu to bardzo dobre rozwiązanie na balkonie, tarasie czy logii w bloku mieszkalnym i domu jednorodzinnym.
Takie rozwiązanie ma swoje plusy i minusy.
Zacznę od plusów:
1. Daszek może wspólpracować z siatką ochronną na balkonie dla zabezpieczenia kota przed wypadnięciem;
2. Sprawdza się to również przy montażu siatki na balkonie przeciw golębiom, co ustrzeże balkon przed zabrudzeniem odchodami tych ptaków;
3. Zabezpieczy balkon przed opadami deszczu i intensywnymi promieniami słońca;
Wady:
1. Takie rozwiazanie nie nalezy niestety do najtańszych.
Co mówią przepisy na montaż takiego zadaszenia?
W domu jednorodzinnym jeżeli stanowi on naszą własność, nie ma z tym żadnych problemów. Zamawiamy montera, wybieramy rodzaj zadaszenia i do dzieła.
Natomiast jeżeli taki montaż chcemy wykonać na balkonie w bloku mieszkalnym, należy o tym fakcie powiadomić Administratora Budynku. Z reguły nie stanowi to żadnego problemu i Administracja wydaje taką zgodę, ale z doświadczenia wiem, że różnie z tym bywa.
W naszej ofercie posiadamy elementy zadaszenia, które można łączyć w zależności od wielkości balkonu.
Zakres prac:
1. Pommiar balkonu;
2. Wybór zadaszennia (krztałtu i koloru);
3. Wybór systemu montażowego;
4. Wycena usługi z materiałem;
5. Ustalenie terminu montażu;
6. Reallizacja usługi;
7. Wystawienie paragonu lub faktury Vat;
8. Zamknięcie zlecenia;
Uwaga!
Montaż daszków realizujemy również nad drzwiami wejściowymi w domach jednorodzinnych i innych miejscach wskazanych przez klienta.
Cennik i zakres prac - ustalamy bezpłatnie podczas weryfikacji zlecenia.
Dodatkowo:
Realizujemy również różne nietypowe i specjalistyczne usługi - do uzgodnienia z usługobiorcą.
Szczegóły naszych produktów można znaleźć na naszej stronie firmowej: fresh-maker.pl
Prawa klienta:
1. Po wykonaniu pomiaru i wyceny usługi (z chwilą braku akceptacji) odstępujemy od dalszych czynności, a klient z tego tytułu nie ponosi żadnych kosztów.
2. Po akceptacji wyceny usługi, technik ustala z klientem termin realizacji zlecenia.
3. Po wykonaniu zlecenia, klient odbiera usługę i gdy wskaże nam jakieś błędy, technik ma obowiązek na bieżąco usunąć wszelkie braki.
4. Klient odbiera wykonaną pracę i dokonuje opłaty na podstawie wystawionej faktury.