top of page

Serwis PCV okien drzwi uszczelek itp.

WPROWADZENIE DO OFERTY:
Firma Fresh-Maker realizuje pogwarancyjny Serwis - (naprawa, regulacja i wymiana uszczelek) okien i drzwi profilowych w obiektach szpitalnych, przychodniach zdrowia, aptekach, instytucjach państwowych, hotelach itp., oraz u indywidualnych klientów na terenie woj. łódzkiego oraz docelowo na terenie całej Polski. Specjalizujemy się w serwisie okien i drzwi PCV i aluminiowych wszystkich typów i producentów.

Ważne!
Priorytetem w naszym działaniu jest realizacja zleceń w szpitalach, przychodniach lekarskich, aptekach, instytucjach państwowych, hotelach itp.
Nasz serwis okien i drzwi posiada pakiet gwarancyjny, który realizujemy indywidualnie od rodzaju wykonanych usług.

1.jpg

Zakres usług w Serwisie-okien:
- serwis okien wykonanych z PCV i aluminium;
- pełna regulacja okien;
- wymiana zużytych uszczelek na nowe;
- wymiana i regulacja okucia okna i klamki;
- wykonujemy inne drobne naprawy;

profesjonalny-mistrz-przy-naprawie-i-montazu-okien-w-pracy_255667-21149.jpg
3.jpg
istockphoto-1295301481-612x612.jpg

Zakres usług w Serwisie-drzwi:
- serwis drzwi wykonanych z PCV i aluminium;
- pełna regulacja zawiasów;
- naprawa zawiasów;
- konserwacja zawiasów;
- wymiana okuć drzwi;
- wymiana zużytych uszczelek na nowe;
- wymiana i regulacja okucia drzwi i klamki;
- wykonujemy inne drobne naprawy;

8.jpg
5.jpg
7.jpg
depositphotos_486043382-stock-photo-locksmith-lock-door-repair-worker.jpg

CENNIK  i zakres prac - ustalamy bezpłatnie podczas weryfikacji zlecenia.

DODATKOWO:
Realizujemy również różne nietypowe i specjalistyczne usługi - do uzgodnienia z usługobiorcą.
Szczegóły naszych produktów można znaleźć na naszej stronie firmowej: fresh-maker.pl

Prawa klienta:
1. Po wykonanej weryfikacji usługi i jej wyceny, z chwilą braku akceptacji zlecenia, odstępujemy od dalszych czynności, a klient z tego tytułu nie ponosi żadnych kosztów.
2. Po akceptacji zlecenia, klient odbiera usługę i gdy wskaże nam jakieś błędy, technik ma obowiązek na bieżąco usunąć wszelkie braki.
3. Klient dokonuje opłaty na podstawie wystawionej faktury, dopiero po wykonanej usłudze.

bottom of page