top of page

Serwis dekarski drobne naprawy

WPROWADZENIE DO OFERTY:

Firma Fresh-Maker realizuje pogwarancyjny Serwis-dekarski (w zakresie drobnych napraw, korekty i konserwacji elementów budowlanych) w obiektach szpitalnych, przychodniach zdrowia, aptekach, instytucjach państwowych, hotelach itp., oraz u indywidualnych klientów na terenie woj. łódzkiego oraz docelowo na terenie całej Polski.

 

Ważne!

Priorytetem w naszym działaniu jest realizacja zleceń w szpitalach, przychodniach lekarskich, aptekach, instytucjach państwowych, hotelach itp.

Nasz Serwis-Dekarski posiada pakiet gwarancyjny, który realizujemy indywidualnie w zależności od rodzaju wykonanych usług.

wyposazenie-alpinisty-przemyslowego-na-dachu-budynku-podczas-przemyslowych-prac-wysokoscio

Zakres usług w Serwisie-dekarskim:

- naprawa rynien;

- naprawa elementów wykończeniowych dachu;

- czyszczenie rynien i mycie dachu;

- prace konserwacyjne;

- wykonujemy inne drobne naprawy;

istockphoto-1160969501-612x612.jpg
istockphoto-1132536551-612x612.jpg
istockphoto-1070576706-612x612.jpg
istockphoto-1132536565-612x612.jpg
istockphoto-973812618-612x612.jpg

Zakres usług w czyszczeniu i myciu dachów:
- mechaniczne czyszczenie dachów;
- mycie dachów podciśnieniowo;
- ręczne i mechaniczne czyszczenie rynien;

- mycie elewacji budynków;

istockphoto-1160969518-612x612.jpg
istockphoto-1012455762-612x612.jpg
istockphoto-1415107590-612x612.jpg
istockphoto-1159406552-612x612.jpg
2-pracownikow-sprzatajacych-na-rusztowaniach-uzywajacych-plaskich-mopow-do-czyszczenia-bia

CENNIK  i zakres prac - ustalamy bezpłatnie podczas weryfikacji zlecenia.

DODATKOWO:
Realizujemy również różne nietypowe i specjalistyczne usługi - do uzgodnienia z usługobiorcą.
Szczegóły naszych produktów można znaleźć na naszej stronie firmowej: fresh-maker.pl

Prawa klienta:
1. Po wykonanej weryfikacji usługi i jej wyceny, z chwilą braku akceptacji zlecenia, odstępujemy od dalszych czynności, a klient z tego tytułu nie ponosi żadnych kosztów.
2. Po akceptacji zlecenia, klient odbiera usługę i gdy wskaże nam jakieś błędy, technik ma obowiązek na bieżąco usunąć wszelkie braki.
3. Klient dokonuje opłaty na podstawie wystawionej faktury, dopiero po wykonanej usłudze.

bottom of page